Ter ondersteuning van onze Gezinsadviseurs hebben wij een tijdelijke vacature voor de functie van:
Administratief medewerker
Voor 16 uur per week, van 1 oktober 2021 tot en met 31 december 2021
Wij zijn op zoek naar een collega die onze Gezinsadviseurs kan ondersteunen bij het uitvoeren van diverse administratieve klussen.
Wat ga je doen?
Het gaat om een nieuwe functie die zich zal vormen al werkende weg. We zoeken een echte administratieve duizendpoot. De taken die bij deze functie horen zijn onder andere:
Wat verwachten we van jou?
Natuurlijk heb je ervaring met administratieve werkzaamheden, het liefst ook een opleiding in deze richting gevolgd en beschik je over voldoende (computer) vaardigheden
Wat bieden wij?
Een leuke functie voor 16 uur per week, in eerste instantie voor een periode van 3 maanden. Na deze periode is verlenging mogelijk afhankelijk van financiële ruimte en de opgedane ervaringen. Werkdagen en – tijden kunnen in overleg flexibel worden ingezet (onder kantoortijd). Een passend salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring gebaseerd op schaal 4 van de cao Sociaal Werk.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan een gemotiveerde email met CV naar Manon van der Hidde manon@vanveldhuizenstichting.nl/vankansarmnaarkansrijk. De vacature wordt tegelijkertijd intern en extern uitgezet en de uiterlijke reactiedatum is 1 september a.s.